tisdag 6 januari 2009

Titta vad jag har hittat!

Ett helt underbart laptop-fodral! Enormt inspirerande av Virkverket! Kanske något att satsa på nu när min nya lappe är nästan för stor för min fina datorväska som jag sydde förra året. Dessutom har hon virkat den i en teknik som är enkel men ser helt avancerad ut. Blir lite imponerad när sånt där bara hittas på! =)

Surfar runt hos alla andra idag. Ska försöka vara lite "social" och kolla era godbitar! Det finns en hel del att ta igen...

Inte för att man hinner så mycket på en timme men besök Stickfrossa! Jag blir galet inspirerad av allt hon hittar på! Och jag undrar om det bara är mina dygn som har 24 timmar. Det känns aldrig som om de räcker till... Konstigt!

Må så gott allihop!

5 kommentarer:

Anna sa...

Hej och så roligt med en blogg jag inte sett tidigare! Öppnat garnaffär i Linköping? Så spännande! Välkommen till KAL och tack för dina vänliga kommentarer!

Annika sa...

Hej och God fortsättning på nya året!!

Jag tittar in och gör precis som du skrev, "är lite social" och jag håller fullt och helt med dig att dygnets 24 timmar borde vara typ 28-30 timmar istället, så hann man sova lite oxå...=)) Jag är hopplös och speciellt när man är inne i en "period" men just har startat upp något nytt...! Ja, ja...sova får man väl göra när man ligger under jordens yta..

Många kramar Annika

Anonym sa...

Länge sedan jag var in till dig, jag är så förvirrad ibland så när jag förstår att dagen kommit igång då är det kväll *Förvånad*

Jag blir så glad för dig att det går så bra, jag önskar att kunna ta mig till din butik en dag, kanske jag och Eva (Urmodern) framöver våren skulle göra en resa, ska bearbeta henne *Ler*

Ha ett fortsatt bra 2009/Kram

Anonym sa...

Hej där! Ja men visst gör hon många härliga virkade saker. Gillar dem skarpt! Hur går det med din butik? Låter så spännande, tänk att ha mod att öpnna något eget. Jag försöker följa dit råd att göra något bara för mig varje dag, får se hur det går med det i längden. Nu ska jag koka kaffe och sätta mig och sticka klart andra sockan (opalgarn i blått)det tar sin tid men snart så. Ha det bra!

Pärlmudden sa...

Jag har utmanat dig på min blogg!!
KRAM