måndag 5 oktober 2009

Så hände det igen...

...trots att jag kollade både brandvägg och antivirusprogram. Ny har jag bytt lösenord också och jag får hoppas att det hjälper!

Här går livet sin gilla gång. Garnförsäljningen börjar öka men jag är ännu långt ifrån mina kalkyler. Förmodligen är det inget bra ställe jag valt. Hur mycket folk som än passerar förbi så blir det inte så mycket mer än just det. Eller så har jag fel sortiment. Undras hur man ska få reda på vad den dåliga försäljningen beror på. Jaja, det hjälper inte att gnälla. Trots den dåliga ekonomin så trivs jag himla bra! I lördags gjorde jag färdigt en krokad mössa/hatt till mig själv, idag har jag stickat 2½ nysta på en tunika till skylten och virkat färdigt en gammal hyllvärmare. Eftersom jag aldrig har ork och tid hemma på kvällarna så tar jag med mig mina ufo:n och gör klart mellan roligare jobb. Smart va?

Har tänkt ett tag att jag skulle ta lite bilder och lägga ut. Bland annat är ju min krokade kofta äntligne klar och jag har premiäranvänt den. Det blir inget mönster för det tar för lång tid att skriva, men den blev fin och jag kan varmt rekommendera att kroka nåt lite annorlunda! Både kul och originellt! Får se hur det blir med fotograferandet... =)

Nu ska jag försöka skriva ut mönstret på tofflorna med snabelnos som jag gjorde för nåt år sen. Skrivaren har en tom färgpatron och han är lite gnällig då.

Ha det bra och blås inte bort i höstvindarna!

Inga kommentarer: