söndag 3 oktober 2010

Storpolo!

Någon som har testat mitt restgarnsvirktips? Jag har virkat en till till dottern, svart-vit-grå i Bravo-rester. Det är himla kul och går ganska fort. Nu har jag börjat på en till mig själv i rester av Twins från Coats som försvann för något år sedan. Virkar med 8:an och 1 nysta blev ca 7 cm i halvstolpar. Det kommer bilder, har bara så himla svårt att få tiden att räcka till till allt jag vill. Det där med att ringa telefonsamtal till vänner jag saknar, surfa på bloggar och bara vara trevlig är för tillfället lika med 0. Suck! Fast jag ska inte klaga, det är självvalt med 60 timmars arbetsvecka. Kanske borde skaffa mig ett internet som går att använda på jobb istället.

Jag var på spelning igår kväll. Mest lokala förmågor men kvällens höjdpunkt var SATOR!!!! Jättekul att se dem igen, sist var på Parapeten i Helsingborg -87 eller -88 eller nåt och då hette de fortfarande Sator Codex. Den ena sångaren var sig väldigt lik, fast nu såg man lite mer av hans ansikte. Mycket trevlig kväll! Tackar alla kompisar som var där för det braiga sällskapet! ;)

Nu blir det snart lasagne och grönsallad och en bra film. Gubben lagar mat medans jag sitter här och roar mig! Puss på dig älskling!

Inga kommentarer: