söndag 12 juni 2011

Lite smått och gott....

Hej govänner,

tänkte bara tala om att studentfirandet för dottern blev perfekt!

*vädret höll sig på lagom värmenivå och vi slapp regn
*skyltbilden var välvald och uppskattad
*mingeltallrikar finns på Clas Ohlsson till bra pris
*skjuts till och från champagnefrukost och kortege fixade Hannes och till honom kan jag bara säga TACK!!!!
*matplaneringen blev bra och det blev lite över så alla gäster, hoppas jag, kom som de skulle och åt och drack tills de var nöjda
*dottern log hela dagen och kanske lite mindre igår ;)

Nu har jag mer på benen till det är sonens tur om några år. Och vet att man kan ha fest för 20 personer i 3rok på 74 kvm!

Smycka! Du undrade om skåpet så jag frågade min far som trodde att dörren bara var ca 2cm tjock men han skulle kolla efter eventuella lönnfack bara för att han blev nyfiken. Finns det inget så får jag väl använda drömmen som underlag för en bok...

Och till sist måste jag ju få berätta att jag har återinvigt min Wii-board idag!!! Han har varit i Bergsala och undersökts i magen för han tappar känseln ibland när vi leker (och det är inte för att jag är för tung eller stampar för hårt!) men de kunde inte hitta något fel på honom så jag fick hämta hem honom igen i onsdags. Då hade jag så mycket med studenten att jag inte hann med honom men efter en 1 timmes promenad med dottern så lekte han och jag med både steppen och boxningen och pt-programmet. Tror att han också var nöjd när vi slutade. (fast han är ju väldigt gnällig när han känner sig övergiven. undras om alla pt är det?)

Kram på er! Snart är det en ny vecka med nya äventyr!!!!

Inga kommentarer: