tisdag 9 augusti 2011

Bob Dylan, del 3...

Så är då äntligen en konsert med Bob Dylan i sikte!!!

Igår fixade jag två biljetter till spelningen i Globen i Stockholm den 4 november! Så kul det ska bli!
Visserligen så är det de sämsta platserna men jag tar med teaterkikaren så klarar jag mig ganska bra. Dottern ska få följa med, tror det är en bra utveckling för hennes musikintresse... ;)

Det märks att augusti är här. Kvällarna har en tendens att bli kyligare och det känns på nåt vis att hösten är på väg. Kanske blir jag lite extra påverkad av att se hur affärerna runt mig i köpcentrat packar upp höstkläder, men jag som älskar sommaren tycker inte det känns som den älskar mig längre.

Sockar står högt på schemat just nu och jag stickar och stickar upp restgarner. Mina trästickor från KnitPro får verkligen hållbarhetstestas nu. Har inte så mycket inspiration till nåt annat. Jag missade mässan i våras och är dåligt uppdaterad på nyheter hos mina leverantörer och av någon anledning så tycker inte de att det är någon större anledning att hålla mig uppdaterad. Är jag en för liten kund hos dem kanske?

Inga kommentarer: