måndag 30 januari 2012

Färdig....

Idag lämnade jag in kortet. Känns väldigt skönt faktiskt. Nu är det över, slut, finito och jag har "sörjt" färdigt. Dessa sista veckorna har jag verkligen kört en riktig rehabilitering när det gäller att komma tillbaka till ett normalt liv. Läst lite, kollat på 5 säsonger av Sex and the City, promenerat några mil, lagat massor av mat, spelat så mycket Facebook-spel att jag nästan tröttnat, kommit nästan halvvägs i Kirby - epic yarn på Wiin, tränat, druckit gott kaffe, skrivit och funderat. Så skönt!!

Nu är det dags för det nya livet. Jag funderar på att resa lite (jag vet - man måste ha pengar men det kommer så småningom....) och jag skulle väldigt gärna åka hit: Fokis.
Inte just till hennes blogg dådå, men jag tror ni fattar vad jag menar... Helt underbart!!!


Nu ska vi fixa middag, sjuka dottern och jag, och det blir pasta med bearnaisesås med paprika och kassler. GOTT! Ha en bra måndagkväll. ;)

Inga kommentarer: