måndag 9 april 2012

Så var påsken över...


och imorgon är det dags för en ny arbetsvecka! Denna helgen är den första riktigt uppskattade helgen sen mitten av januari, jag har ju glömt hur det känns att jobba som vanliga människor.... Spännande!

Jag åkte på nån typ av förkylning förra veckan och var så trött! Bara lite feber men jätteont i halsen varje kväll. I lördags stack rösten. Igår hade vi födelsedagsfest för gubben med ganska gott om folk och halvhög musik. När jag gick och la mig kunde jag inte säga flaska (och då drack jag bara burköl...) Idag är det lite bättre men nu börjar det göra ont igen så jag undrar hur det ska gå imorgon. Jag går till jobb så får de väl köra hem mig om det inte funkar. Det känns inte så bra att sjukanmäla sig...

Jag har gjort klart några drakar till, 3 skulle få följa med igår och 2 ska få flytta i veckan. Jag tog en bild på dem innan de skingrades och visst är de söta?

2 av dem har fått broderade ögon, de andra 3 har pärlor som jag har målat lite på. Nu är det 2 kvar på listan och sen får jag hitta på nåt annat att göra. En Barbamama och en Barbaskön ska få åka till Madrid så de står nog näst på tur. Sen är det ju Dior-projektet, mormorsrute-samlingen, Pyttipanna-sjalen som på nåt vis ska göras om lite osv osv. Jag har ju saker på att göra-listan och saker som borde vara på samma lista. Filt, tröja, omvirkning av en kofta.....

Inga kommentarer: