söndag 2 december 2012

Lagerförsäljning

Det är bra med kallt väder och ingen lust att gå ut-söndagar! Jag har nämligen äntligen blivit klar med listorna över allt som blev över i butiken! Ett Excel-ark med 9 blad garn, mönstertidningar och tillbehör! Det är några lådor i vävstugan som gärna vill byta ägare men det är lite svårt att publicera bladen här på bloggen så lämna en mailadress i kommentarsfältet så skickar jag en fil till er. Priserna är väldigt modesta, mönstertidningar 20:-, Anchor mouliné-garn 5:-/docka, stick- och virkgarner för mellan 5:- och 25:- nystan/härva och alla stick-och virknålar mellan 5:- och 25:-, KnitPros SymfonieWood är lite dyrare men jag har inte så mycket sånt kvar. Frakten får blir antingen Schenker eller Posten, lite beroende på kostnad, Postens listor hittar ni här: prislista för kontantkunder, klicka på "Prislista in- och utrikes Paket (vid köp via Postens Serviceställen)"

Schenker: privatpaket

Jag skickar så fort jag kan och uppdaterar listorna efterhand som saker tar slut. Givetvis kan ni fortfarande köpa virkmönstret på Barbarfamiljen i pdf-format, men jag har inget garn kvar i de rätta färgerna.

Hoppas alla har haft en trevlig 1:a advent!

2 kommentarer:

Pärlmudden sa...

Hej Nina!! Skicka gärna fil till mig. :)
Du vet väl att posten har något om de kallar skicka lätt. Det är billigare att skicka med än vanligt paket, o så kan man spåra det om det skulle behövas. http://www.posten.se/sv/Privat/Skicka%20brev%20och%20paket/Framme%20n%C3%A4sta%20dag/Sidor/Brev-skicka-latt.aspx
Ha det gott!
Kram Ann-Louise

Nina BF sa...

tack för tipset! kan vara värt att kolla upp! kram