tisdag 29 september 2015

Populära pins

Jag använder mig mycket av Pinterest i min jakt på inspiration och nya mönster och en av de pins som flest sparat från mina anslagstavlor är den här:

Tyvärr är mönstret omöjligt o komma åt för länken på pinsen hänvisar till en blogg som bara är tillänglig för medlemmar, men... Jag lyckades på nåt vis hitta bilderna ovan via en rysk blogg o var så dmart att jag sparade dem! Hoppas nu att du som lyckas virka en delar med sig av bilderna bland mina kommentarer! =)

Here is pictures of the pattern of the hooded sweater. Hope it my help you in crocheting the wonderful piece!

Bilderna hittade på: http//liveinternet.ru/users/annushka1979/

2 kommentarer:

Smycka sa...

Vet inte om min kommentar kom med så jag skriver igen. Tycker den är jättesnygg! 👍

Smycka sa...

Vet inte om min kommentar kom med så jag skriver igen. Tycker den är jättesnygg! 👍