måndag 17 mars 2008

Nu vet jag!!!

Vem den 2000:e besäkaren är! Eller inte egentligen eftersom det är någon som hamnat hos mig efter en google-sökning så den hoppar jag över... Och tar den som jag kan identifiera som ligger närmast och då blir det den som besökte mig den 13 mars kl 11,26,55! Vem det nu kan vara...
Jag har ett ip-nummer men inte mer så du som känner igen det här: 81-236-233-92-no30.tbcn.telia.com kan väl lämna en kommentar till mig eller skicka mig ett majl. Annars klättrar jag lite högre på min logg-lista och hamnar hos en identifierbar besökare men det avslöjar jag inte ännu, jag får ge dig en chans först! =)

Mycket knepigt blev det här! Hade kanske varit lättare om jag bara gått på kommentarer istället.... Såg på någon blogg att nån hade gjort det. Får väl göra det nästa gång!

Inga kommentarer: