tisdag 31 mars 2009

Hejhej

Okej, det var länge sen! Igen!

Förstår inte riktigt vart tiden tar vägen... Kanske jobbar jag för mycket...?

Igår virkade jag kycklingar i guldgarn! Kul! Fast jag undrar vilken färg jag ska ha på fjädrarna för att matcha... Givetvis är alla kycklingar kvar i butiken så jag kan inte visa bild på dem. Ibland är det svårt med framförhållning.

Har en "ledig" dag idag. Dammsuger lite och betalar räkningar, planerar matinköp och middag och försöker samtidigt vara lite nätsocial... Märklig kombination! =)

Ska på stan med dottern och shoppa o fika, hämta min overlockmaskin som är på knivbyte och förhoppningsvis har min pressarfot för snedslå kommit så jag kan hämta den med. Tror rundan på stan kan bli trevlig, vi har ganska kul ihop. Ikväll ska jag fika hos en kompis som precis flyttat och kolla in hennes nya lägenhet. Förstår inte varför det ska vara så svårt att göra ingenting när man är ledig?

Vi började se en film i söndags kväll, Meet Joe Black med Brad Pitt och Anthony Hopkins. Vi såg halva för den är så himla lång och nu bara längtar jag efter resten. SE den om ni får chansen - både romantisk och eftertänksam.

Nej, nu är det dags för duschen och resten av dagen!Ha det bra allihop! Kom ihåg att jag tänker på er även om jag hälsar på väldigt sällan just nu! Kram

1 kommentar:

Smycka sa...

Tänker på dig också!

Kram
Ulrica =o)