onsdag 15 april 2009

Mässa!

Idag försöker jag o boka biljetter för att åka till Göteborg och gå på mässa! Himla knöligt! Jämför man Swebus och SJ så vinner Swebus stort! Prismässigt alltså! En enkel resa med Sj kostar lika mycket som tur och retur med buss. Tiden är densamma så valet är inte så svårt... =)

Det tråkiga är bara att sen hitta rätt i Göteborg! Jag har världens sämsta lokalsinne och kan gå vilse i min egen klädkammare så det kan bli en minnesrik dag!

Jag känner att mässan är nödvändig - alla höstens och vinterns nyheter kommer att finnas på plats och det är en chans att knyta lite nya kontakter. Brukar bli jätteinspirerad!

Annars är allt lugnt, tillbringade tre timmar med Skatteverket igår för att försöka förstå alla konstiga saker i deklarationen men jag vet inte om jag blev så mycket klokare... Får väl se när det väl är dags.

Ha en bra dag! Njut av solen ni som ser den...

Inga kommentarer: