torsdag 4 juni 2009

Usch så slarvig jag är!

All ledig datortid går åt till butikens hemsida! Ingenting får ni veta.. Lite synd om er!

Har gjort en massa kul saker, bla virkat en mössa eller solhatt eller nåt och satt i skylten! Jättefin och jag är himla nöjd. Givetvis glömde jag fotografera igår men jag ska försöka göra det i helgen så ni får se.

Min kofta får vila för tillfället. Allt annat pockar på uppmärksamhet och just nu är det skyltningen som behöver uppdateras lite. Fast jag blev lite tjurig igår när jag hittade en nästan likadan på Sandströms! Visserligen var den illgrön och virkad i tunnare garn, men ändå! Där får man för att man försöker göra nåt som ingen annan har... =)

Jag har en "ledig" dag så jag ska bara tvätta, städa källaren, handla mat, gå till biblioteket och försöka hinna med lite bokföring. Jag börjar tro att det är just de lediga dagarna som tar knäcken på mig! Fast de är inte så vanliga så jag klagar inte =)

Tänker på er även om mina besök är väldigt glesa! Virka på allihop!

Inga kommentarer: