måndag 18 juni 2012

Ledig måndag

Egentligen är det ganska lyxigt, att vara ledig på måndagarna! Jag tror inte att jag jobbar mer än 1 måndag på hela sommaren och det är ganska najs. Nu kan ju i och för sig alla andra dagar i veckan bete sig som måndagar också men det är en annan historia... =o)

Jag tror att jag har slarvat bort min stick- och virklust. Jag har packat upp nästan alla lådor som innehåller garn, tyger och mönster men jag har ingen lust att göra något. Jag bara kollar på alltihop och sen lägger jag undan det. Skumt! Jag tror aldrig att det har hänt förr.... Fast jag ska försöka ta mig i kragen och göra klart drakbeställningar och några Barbafamiljsmedlemmar. En dag...

I lördags löste jag mitt skoförvaringsproblem! Jag byggde upp den sista Billy-hyllan och fyllde den helt enkelt med (nästan) alla mina skor. Jag roade mig med att räkna paren men jag tänker inte dela med mig av resultatet för då dånar ni! Tyvärr har jag inte hittat min kamera, tror jag, så ni får inte se underverket riktigt ännu. Teaser! 

Idag blir det nog en promenad ner till ån. Det hänger regn i luften men om jag blir kvar hemma så bara städar jag och det är jag lite trött på... Undras varför? 

Ha en bra måndag och skicka gärna lite sol till Linköping om ni har över! =o) 

Inga kommentarer: