tisdag 3 juli 2012

DIO

Ibland händer det saker i ens liv som man inte riktigt kan styra över. I mitt liv har DIO helt plötsligt ramlat in... Så nu tillbringar jag tid med att kolla majl och lyssna på "The Very Beast of Dio" på Grooveshark. Det är ju inte så att det är plattor som finns i min skivsamling precis. Konstigt det där...

Här är annars allt precis som vanligt. Jag jobbar, sover, läser och filosoferar över livet. Jag är nästan klar med flytten nu, det mesta är uppsorterat och inflyttat på lämpliga ställen, dock har jag vissa problem med mina symaskiner då de bor på golvet i en garderob och alla handarbetsgrejor är inhysta där det finns plats. Just nu gör det inte så mycket för jag har ingen vidare lust att göra något särskilt men det är lite tragiskt när något som har fyllt hela ens liv i över 20 år nu är förpassat till kulisserna. Fast jag har faktiskt gjort klart en drake och nästan virkat en tehuva. Det ni! Jag virkade så mycket på två dagar att högertummen gick i strejk och jag får inte klart de sista 3 varven.... Men nu har jag vilat några dagar så jag ska försöka få den klar och lägga den på brevlådan.

Solen skiner och livet är ganska underbart!

Jag hoppas allt är bra med alla mina bloggvänner och läsare och önskar er en mycket skön och ledig Juli! kramar

Inga kommentarer: