onsdag 3 juli 2013

Usch så dålig jag är

på att uppdatera den här.

Jag valde röda skor till min marinblå klänning och det blev jättesnyggt! Tack för tipset vem det nu var!?


 och till det min fina röda Barbafamiljsväska som jag köpte på Åhléns för några år sedan. Mycket elegant!


Det här är min sommarpresent till mig själv! Jag har köpt mig en hängstol och ställt den i vardargsrummet.. Jag hittade den hos Fyndfirman och fick den levererad hem till dörren 1 vecka efter beställning. Kan rekommendera det företaget varmt! =)

Jag kunde inte hålla mig utan var tvungen att köpa mig en uppslagsbok om virkning! Den är jättebra och innehåller nästan allt! Den rekommenderar jag också väldigt gärna!


Nu har jag ett nytt bokprojekt på gång och hoppas att någon kan tipsa mig. Jag vill ha en virkbok med mönster på plagg virkade uppifrån och ner. Det gör inget om den är på engelska bara den är bred i utbudet av tips och mönster. Nån som vet nåt bra???

Njut av solen och sticka lugnt!

Inga kommentarer: