måndag 21 januari 2008

Helt slut!

GÄSP!!! Fyra timmar på ett nytt jobb och jag kommer hem som en urlakad sill! Visst, det var kul men men... Det märks att det var längesen man gjorde något vettigt! Åkte tur och retur till Kisa och hade givetvis packat ner en virkning att ha i bilen och vad gör jag? glömmer den på bordet! Typiskt! Men jag har ändå fått börja lite smått på Barbazoo så nu testar jag mönstret på riktigt. Tyvärr räcker inte det rosa garnet till Barbapapa så han får bli i två nyanser men jag är ju en så dålig fotograf så det är det nog ingen som kommer att märka.... =) Det ska bli så kul att virka flickorna men jag ska vara stånaktig och ta en figur i taget! Håll ögonen öppna så dyker de upp under veckan.

Nu ska jag stressa iväg på ett styrelsemöte, det är också kul men idag känns det som om jag väldigt gärna skulle stanna hemma. GÄSP!

Här är en som kommer att sova gott inatt...

Inga kommentarer: