fredag 1 februari 2008

Vilken vecka! Jag är helt slut! Men lite roligt har det varit också. Vi är fyra ganska olika tjejer i ungefär samma ålder så vi kompletterar varann ganska bra och relativt kul ihop. Vad mer kan man begära när man precis träffats?!

Jag har fått en utmaning av Dockmamman att berätta 7 sanningar om mig själv så jag gör väl ett försök...

1: jag är innerst inne himla blyg men försöker att aldrig låta andra människor märka det. Lyckas nog ganska bra med för folk brukar inte tro på mig när jag säger det.

2: jag har lovat mig själv att varje dag försöka göra något som gör mig glad och utföra en syssla som gör att jag känner mig nöjd - oavsett hur jag mår.

3: jag slutar läsa en bok efter 50 sidor om jag inte blir fångad av den - ibland tar jag upp den igen några månader senare för att jag inte kan sluta tänka på den och kollar om den verkligen var så dålig som jag kom ihåg.

4: jag avskyr skräckfilmer! eller nästan i alla fall - hjärtklappning, svettiga händer och soffkuddar med avtryck efter min kropp är ingen höjdare - men jag ser dem ändå!

5: jag älskar att prata i telefon och röka alldeles för många cigaretter under tiden! =)

6: jag kan mycket väl äta godis och kakor istället för lunch när jag är ensam hemma.

7: til syvende og sist - jag drömmer om att någon gång i mitt liv kunna klara mig ekonomiskt på mina två intressen - skriva och handarbeta

Jaha, det var det det. Inte så svårt ju... =) Det blir svårare att utmana 7 nya som inte varit med tidigare men jag gör ett försök och hoppas att nån av er känner sig manad.

Soans Pysselblogg
LenaL
Fröken Fräken
Eva i Halmstad

Det blev bara fyra - hoppas ni nappar!

Nu ska jag fixa lite middagsmat och göra helg framför en bra film med stickningen som sällskap. Å gubben förstås!

Ha det bra!

1 kommentar:

DOCKMAMMAN sa...

Det var roligt att läsa dina sanningar, jag själv hatar skräckfilemr så jag ser aldrig några nu för jag klarar inte spänningen alla blir så arg på mig när de ser på spännande film med mig för jag sitter -Vad händer nu då -Vem blir dödad -Vem är spöket osv osv så jag har slutat att titta på sådant...

Ha en fortsatt trevlig helg/Kram Dockmamman