tisdag 11 mars 2008

Det bidde en batteriladdare...

av min lilla utflykt till Biltema igår. Samtidigt köpte jag startkablar! Ett mycket smart drag tycker jag! =)

Sen bidde det Tryptizol oxå, i alla fall i 8 veckor till att börja med. Får väl hoppas på att det går bra...

Jag smittades av Lena L:s teststickning och anmälde mig igår till samma som henne (liten härmapa är jag allihopa...). Att jag aldrig har tänkt på att man kan få andra att sticka ens alster på det viset. Jag har gjort en del tröjdesign genom åren men aldrig riktigt orkat sticka igenom och kolla att det verkligen stämmer så det har bara hamnat bland ufona, men om man kan få hjälp av andra så är halva jobbet gjort. Kanske något att tänka på framöver?

Idag ska jag ringa och klaga hos hyresvärden igen! Förmodligen börjar den röda varningslampan i växeln att lysa och ingen vill ta mitt samtal men det får jag ta! =) Vi måste få nya förråd som inte ligger i den översvämmade källaren, risken är ju annars att allt som finns där nu får mögeldoft så småningom och sedan får jag kasta det för jag är allergisk mot mögel. Håll en tumme för att jag lyckas! Inte för att jag tror det men...

Här har vi lite dimma idag men hyfsat varmt - 8 grader - så det ska bli en liten promenad nu. Ha en bra dag!!

1 kommentar:

DOCKMAMMAN sa...

Hej!

Jag tänkte på Barbapappafamiljen, är du intresserad av attvirka och sälja, jag ska öppna en butik i vårt sommarhus och det ligger bra till så det finns nog folk som kommer att stanna...

om du inte vill det så kan du sälja mönster eller vad som helst. Om ag beställer familjen när du är färdig med mönstret vad skulle du ta för en familj?

Är sugen att ha till mig själv älskar Barbaskön...

Här är det tröttsamt och svårt men jag lever *Ler*/kramar och hoppas att du slipöper smärtan snart