torsdag 16 februari 2012

Äntligen!

Idag har jag fått besked från Småföretagarnas Akassa! Äntligen! Jag lyckades få ersättning trots att min dagslön när jag hade företaget var 197 kr (för 10 timmars arbete!)

Det är inte mycket pengar men åtminstone ett litet bidrag till räkningarna. Nu kan jag andas några dagar. Fast högst på önskelistan står ett roligt och utvecklande arbete med lagom mycket utmaningar och gärna daglig kontakt med trevliga människor (NEJ! jag vill inte bli telefonförsäljare, varken via B2B eller på 3-butikerna)... Något förslag någon???

Jag och dottern har promenerat 2 rundor idag, 1 för motionen och för att fördärva den första... Den andra rundan gick till Rusta och inköp av mini-Snickers. Gott! Fast vi passade på att kolla in lite möbler och mattor och spenderade nog nästan 50 000:- på lite bohag. Det var himla kul!

Nu ska jag sätta mig vid symaskinen och sy nåt. Vad vet jag inte men det kliar i fingrarna!

Kram allihop!

Inga kommentarer: