tisdag 10 juli 2012

Foto-tajm!

Dags för lite bilder kanske?

Först tehuvan som är nyvirkad och ivägskickad. Kannan som den ska sitta på är mycket större än min fjuttiga så förhoppningsvis ser den bättre ut där... )


Jag fick en bokhylla över när jag var färdig i vardagsrummet. Skor är ju en av mina stora passioner och därför har jag samlat på mig över 70 par som behöver nånstans att bo. De bor i en bokhylla. Nästan alla...

Tanken är att jag ska kassera efterhand som jag upptäcker att de inte är sköna, får väl se hur många som får stanna av skönhetsskäl!?


Så här såg mitt kök ut efter inflyttningen. LÅDOR! Fattar inte hur många jag hade....


Så här ser det ut idag. Viss skillnad.


Vardagsrummet och bokhyllehörnet.


Uppackad!

Soffhörnan...


Lite mer användbar nu. Frågan är vad jag ska hänga på väggarna? Jag är inte så förtjust i tavlor och mina väggprydnader som legat nerpackade i 6 år känns inte riktigt aktuella. Samma sak med gardiner, dels har jag inte haft pengar och dels har jag inte en aning om vad jag ska hitta på... 



Så, en liten inblick i min vardag. Plastpåsen på golvet innehåller mitt filtprojekt. Jag är nästan klar så förhoppningsvis värmer den benen till vintern.

Ha en bra dag! =o>

Inga kommentarer: