tisdag 13 maj 2008

Tisdag! (idag har jag koll på dagarna...)

Idag är jag lite mindre trött än igår. Undras om det beror på att jag sov en halvtimme när jag kom hem? Himla skönt!

Igår på kursen gjorde vi något som kallas för "DISC-test", vilket går ut på att lyckas lokalisera sig själv genom sitt beteende. D står för dominant, I för information/kommunikation, S för produktion och C för konstruktivt analyserande. Idag diskuterades det lite var vi kunde tänkas hamna och några av mina kurskompanjoner enades om att jag måste ha hamnat i facket för D! Motiveringen jag fick till det var att jag är en "stringent" person. Å jag som trodde att jag var både snäll och ödmjuk! ;) utom när jag blir arg, förstås! Jaja, jag kanske lär mig något nytt om mig själv?! På gott och ont!

Tänkte egentligen sticka färdigt en mudd ikväll men hjälpte grannen med sin webkamera och det tog en timme trots att vi aldrig fick det att fungera. Dessutom lyckades jag slänga bort en timme på att städa en dator med resultatet att den vägrar starta utan bara går runt och runt och runt.... Tro inte att du kan handskas med Windows! Första budet i datorns värld! (egentligen tycker jag nog inte om datorer...)

Nu är det sängdags och jag har siktat in mig på tandborsten. Watch me now, here I come....

Inga kommentarer: