tisdag 28 februari 2012

Stickcafé online

Idag ska jag ge det en chans, online stickcafé på Facebook. Jag sitter ju ändå vid köksbordet och virkar på draken så då kan jag lika gärna delta såtillvida att jag nyfiket kollar vad alla andra gör... Jag är lite emot att lägga ut bilder på Facebook eftersom jag inte riktigt gillar tanken på att ge bort mina bilder hur som helst men det hindrar ju inte att jag kan kolla på alla andras? ;)

Igår väckte jag liv i mitt ravelry-konto. Jag kommer ihåg när jag skulle skaffa det 2008, väntetiden innan man fick komma med var väldigt lång och det var verkligen där man skulle vara för alla andra handarbetsbloggare var där. Sen började jag med affären och ingenting var längre som förut. Idag är det nästan likadant som då. Massor av ledig tid och massor av projekt på gång.

Har ni tänkt på hur stor Stickamera's sida har blivit? Hur mycket som finns där idag med mönsterlänkar och annonser och allt? Den ligger klart i linje med vilken amerikansk sida som helst.

Nu är det drakdags! Jag har öron, ryggtaggar och montering kvar. Om den blir bra ska jag virka en i grönt Duo också. Av någon anledning så har jag så svårt för att ge bort saker jag har gjort om det är första försöket och resultatet blir bra. Det är nog därför som jag har så mycket i lådorna....

Inga kommentarer: