fredag 2 mars 2012

Vill nån hjälpa mig att leta?

jag har tappat sugen. Kan inte någon hjälpa mig att hitta den igen?

Nästan 3 timmar la jag på jobbletande i förmiddags och jag kunde inte ens hitta ett jobb som telefonförsäljare! Och det är ändå det som står längst ner på min lista, under både jobb på arbetsförmedlingen och försäkringskassan.

Sen surfade jag och hittade mönster på Barbafamiljen och då sjönk jag lite till. Det är inte mitt mönster men väldigt likt och mitt mönster har jag varit så stolt över men nu känns det bara skrutt.

Kanske ska gå och sova 1 timme och sen låtsas att det är morgon igen så blir det bättre?

Inte ens det här piggade upp någon längre stund.


Suck...

1 kommentar:

Lina Fransson sa...

äsch lilla mamma. det är en hård bransch, och det är sjukt tråkigt. både jobbsökande och lägenhetshittande.
men tänk när du hittar båda delarna som är perfekta. då jävlar kommer slitet vara mödan värt!
det är faktiskt lite så jag tänker. ett jobb med en bra lön och bra arbetskompisar kan göra mig skuldfri och glad. tänk, skuldfri och glad!
älskar dig.