torsdag 8 mars 2012

Drakar och glädje...

Gubbens drake väntar på sin andra vinge. Han är stående så han ska kunna sitta på axeln och följa med på äventyr...


Nu är båda drakarna helt klara.


Han som vinkar så fint med vänstertassen har flyttat nu. Han får ett nytt hem hos vakten på Ikano och jag hoppas att han kommer att trivas! (vakten blev jätteglad! det är så kul att ge bort saker när folk blir så glada!)

Nu ska jag raskt virka en lillebror eller två till Sören, det är efterfrågat och jag tror att de också blir väldigt lyckliga i sina nya hem. De vinkar förbi här innan de flyttar.

Jag köpte nya MbyM idag och har läst och läst och läst. Helt klart värd sina 99:- men lite prestationsångest får jag allt. Och en himla sylust! Den tror jag att jag ska försöka ta vara på, det ligger några kilo tyg och väntar...

Ta det lugnt i snögloppet, det är lovat sol i helgen och våren är på väg! Garanterat!

Inga kommentarer: