torsdag 3 maj 2012

Underbara, underbara sol!

Jag älskar verkligen våren! Trots att näsan rinner och huden kliar av solsken så bara måste jag vara ute och gå eller titta på folk. Igår var jag på stan med dottern och besökte den nyöppnade NewYorker-butiken och bara det är ju en upplevelse i sig. Där skulle jag kunna bli utfattig (om jag inte redan var det...). Sen fikade vi på torget och tittade på folk och nu har jag en mycket fräknig näsa och väldigt vita märken runt ögonen efter solglasögonen. Idag ska jag byta glasögon så kanske det jämnas ut lite... Jag ser nästan ut som en Björnbuse! ;)

 Solen skiner idag också och även om det bara är 12 grader ute så blir det ändå en långpromenad. Med det sista av "Hur du tränar din drake" av Cressida Crowell i öronen så blir det en trevlig tur.


Inga kommentarer: